Изучение иностранных языков:
славянских, тюркских, мертвых и других
Меню
Языки
Последние статьи

Уроки

Диалог 2 на цыганском языке: пишем открытку

Maja: Me bičhalava kadala lila. Si muce pe lende. Tu kames len?
//Ме бичалавА кадалА лилА. Си мУце пе лЕнде. Ту камЕс лен?
 
Roza: Maj si šukar. So kames te ramosares tjire mamijake thaj paposke?
//Май си шукар. Со камес те рамосАрес тьире мамиЯке тхай папОске?
 
Maja: Mamija thaj papo. Palal jekh čhon avela o agor e školako thaj ando avgust me avava ande Romania te dikhav tumen. Amen sam savore lačhe. Baxtali sem kaj palal e xarni vrjama dikhava tumen. Čhumidimata, Maja.
//Мамия тхай пАпо. ПАлал йекх чон авЕла о агОр е школАко тхай андо август ме авАва андЕ РомАния те дикхав тумЕн. АмЕн сем сАворе лачЕ. БахталИ сем кай палал е харни врЯма дикхАва тУмен. ЧумидимАта, Майя.
 
Arun: Maja, ramosardan maj šukar lil. Gindis kaj šaj te ažutis man te ramosarav lil mure dejake thaj dadeske?
//Майа, рамосардАн май шукАр лил. ГиндИс кай шай те ажутИс ман те рамосарАв лил мУре дейЯке тхай дадЕске?
 
Maja: Va, šaj!
// Ва, шай.
 
Roza: Vi me kamavas te bičhalav lil pala muri dej thaj dad!
//Ви ме камАвас те бичАлав лил пАла мурИ дей тхай дад!
 
Maja: Me šaj te ažutiv tut, numaj maj intja. O Arun pučhla man maj anglal. So kames te ramosarav?
//Ме шай те ажутИв тут, нУмай май интья. О Арун пучлА ман май англАл. СО камЕс те рамосарАв?
 
Arun: Rodjiv ramosar: Dejo thaj dade, me thaj e Roza sam akana ande Anglija. Amen samas ande Spanija, okote sas amen šukar vrjama. Amen dikhlam Sevilla thaj Zafra thaj pindjardilam e Spanijake Romenca. Palal i Spanija, gelam džiko Lisbon ande Portugalija, kaj dikhlam šukar manastiri. Palal e duj djesa amen dromarasa ande Bulgarija te dikhas e kako Milenes thaj džiko kurko iris amen khere. Baxt thaj sastipe katar e Roza thaj o Arun.
//РоджИв рамосАр: Дейо тхай даде, ме тхай Роза сам аканА андЕ АнглИя. АмЕн сАмас андЕ СпанИя, окотЕ сас амен шукар врьяма. АмЕн диклАм СевилЯ тхай Захра хай пинджарделИм е СпаньЯке РомЕнца. ПАлал и СпанИя, гелАм джИко ЛИсбон андЕ ПортугАлия, кай дикхлАм шУкар манастИри. Палал е дуй дьеса амен дромарАса андЕ БулгАрия те дикхАс е кАко МиланЕс тхай джИко куркО ирИс амен кхере. Бахт тхай састипе катАр е Роза тхай о Арун.
 
Maja: Kadaja si sa?
//КадаЯ си са?
 
Arun: Va kadaja si sa. Nais maj but.
//Ва кадаья си са. Наис май бут.
 
Roza: Maja, akana si tut te ramosares sajekh teksto pe muro lil!
//Мая, акАна си тут те рамосАрес сайекх тексто пе мУро лил!
 
Maja: Oookay.  

Диалог 2: Перевод на русский язык:

Maja: Я отправлю эту открытку. Здесь кошка на ней. Тебе нравится?
Roza: Очень хорошо. Что ты хочешь написать своим дедушке и бабушке?
Maja: Дорогие, бабушка и дедушка. Через 1 месяц я закончу школу и в Августе я приеду в Румынию, чтобы посетить вас. У нас все хорошо. Я надеюсь увидеть вас скоро. Целую, Мария.
Arun: Майя, ты написала очень милую открытку. Ты думаешь ты можешь мне помочь написать открытку мои родителям?
Maja: Да, конечно, я могу!
Roza: Я бы хотела откправить открытку мои родителям тоже!
Maja: Я могу помочь тебе также, но позже. Арун попросил меня первый. Что ты хочешь чтобы я написала?
Arun: Пожалуйста напиши: Дорогие мама и папа, я и Роза сейчас в Англии. Мы уже были в Испании, где мы хорошо провели время. Мы видели Севилью и Зафру и встретили испанских цыган. Потом мы уехал из Испании, по поехали в Лисабон в Португалию, гле мы видели прекрасный монастырь. Через 2 дня мы поедем в Болгарию, посетить дядю Милена и примерно через неделю мы вернемся домой. Надеюсь вы счастливы и здоровы, от Розы и Аруна.
Maja: Это все?
Arun: Да, это все. Большое спасибо.
Roza: Майя, сейчас ты должна написать тот же текст на моей открытке.
Maja: Ок.


Переход к содержанию двенадцатого урока