Диалог 2 с транскрипцией
Arun: Sar trajin akate ande Anglija?//Сар траИн акатЕ андЕ АнглиЯ?
Peter: Samaj si phares, soske si dur amare phuvjatar.
//САмай си пхарЕс, соскЕ си дур амарЕ пхувЯтар.
Sara: Dur sam, vaj amare čhave trajin maj šukar akate
//Дур сам, вай амарЕ чавЕ трайИн май шукАр акатЕ.
Peter: Akate si amen vi buki, numaj naj amen amale.
//АкатЕ си амЕн ви букИ, нУмай най амЕн амалЕ.
Sara: Va, kodova si phares. Džanas varesave manušen, džipašekherutne thaj amale pa e buki, numaj naj čače amale.
//Ва, кодовА си пхарЕс. ДжанАс варесавЕ манушЕн, джипашекхерутнЕ тай амалЕ па е букИ, нУмай най чачЕ амалЕ.
Arun: Xatjarav. Phares si te trajis maškar e manuša save či pindžares lačhe.
//ХатьярАв. ПхарЕс си те траИс машкар Е манушА савЕ чи пинджарЕс лачЕ.
Roza: Sar si akate ande škola?
//Сар си акатЕ андЕ шкОла?
Sara: Škola ande savi džan amare čhave si maj lačhi. E čhave kamen te džan okote kaj si len but amale. Thaj vi amenge si lačhe, von ačhen okote dži kaj amen irisaras khere andar i buki.
//ШкОла андЕ савИ джан амарЕ чавЕ си май лачИ. Е чавЕ кАмен те джан окотЭ кай си лен бут амалЕ. Тхай ви аменге си лачЕ, вон ачЕн окотЭ джи кай амЕн ирисарАс кхерЕ андАр и букИ.
Roza: Šaj te dikhav e škola?
//Шай те дикхАв е шкОла?
Sara: Šaj, sar te na. Šaj te džas e Majasa jekh djes.
//Шай, сар те на. Шай те джас е МайЯса йекх дьес.
Диалог 2: Перевод на русский язык:
Arun: Как вы живете здесь в Англии?Peter: На самом деле трудно, потому что мы очень далеко от родины.
Sara: Мы далеко, но у наших детей здесь лучшая жизнь.
Peter: У нас тоже есть работа здесь, только у нас нет друзей.
Sara: Да, это самое трудное. Мы знакомы с некоторыми людьми, соседями и коллегами, но у нас нет настоящих друзей здесь.
Arun: Понимаю. Сложно жить с людьми, которых не знаешь хорошо.
Roza: Как здесь школы?
Sara: Школа в которую ходят наши дети очень хорошее. Дети любят ходить туда, потому что у них много друзей. Для нас это хорошо, потому что они там пока мы не вернемся с работы.
Roza: Могу я посетить школу?
Sara: Да, почему нет. Можешь сходить с Мая какой-нибудь в день.
Переход к содержанию десятого урока